Reageer op: Welkom, stel je voor!

Welkom Lemurische Zielsheling Welkom, stel je voor! Reageer op: Welkom, stel je voor!

#238920

Graag stel ik me even voor. Ik ben Hugo Van Verdegem uit Gent.Als Lichtwerker ben ik allang actief. Als oude Ziel zijn de Lemurische Energieën me niet vreemd. In dit Leven ervaarde ik de Kracht, de Pracht, de oorspronkelijke verbinding met Natuur het best op Kauai(Hawaii) reeds nadat ik 10 minuten was geland (aug 2012) mocht m n energiesysteem de herinnering aan Lemurië ervaren. Reeds in de jaren 1995 en verder was ik vaak bezig met het Tantrisch Pleiadisch werkboek van Amora Quan Yin die toen ook vanuit Mont Shasta actief was. Op dit moment is deze cursus en boek Lemurische Zielsheling niet alleen een welkome herinnering maar geeft me de nodige impulsen om in deze beroerde tijden verder in m n Kernfrequentie te komen en m n Zielsmissie in dit leven te vervolmaken. Hoofdverlangen is m n spiritteam, zichtbaar of onzichtbaar uit de verschillende sferen rondom mij te verzamelen. Ook zielsverwanten met Lemurische verbindingen nog te mogen ontmoeten in dit Leven – om samen  Een 5 D samenleving te manifesteren. Nu voel ik mij ietwat geïsoleerd en heb nood aan voedende zielsontmoetingen. Hart en Zielsgroet Hugo