Hallo Cathelijne,
Met een flinke vertraging ben ik dan toch aan het einde gekomen van deze cursus. Ik heb er veel aan gehad om me te kunnen focussen op wat echt belangrijk is, de innerlijke kwaliteiten ipv de vorm (die ik vaak met mijn hoofd/ego bedenk). Op de een of andere manier lukt het mij ook niet om al te concreet te zijn. Dit jaar heb ik voor het eerst geen vision board gemaakt en misschien komt dat ook wel helemaal niet…
Het woord dat in de laatste video bij me opkwam was ‘kernfrequentie’. Daar wil ik graag naartoe (Lemurische kaarten die ik trek geven dat ook aan) en dat houdt automatisch het leven vanuit vreugde, liefde en licht vanuit mijn hart in.
In de video noemde je ook de Lemurische Zielsheling, die je nog zou gaan plaatsen. Ik heb het gevoel dat dat heel helpend en helend zal zijn. Wanneer kunnen we daar op deze portal toegang, tot krijgen?
En last but not least, ik heb enorm genoten van het materiaal, de oefeningen en jouw fijne video’s met de hoge trilling. Bij deze enorm bedankt voor deze prachtige en belangrijke cursus!!
Liefdevolle lichtgrietjes, Mwale-Ann