Afronding, dank en vraag

Welkom Jouw Lichtste pad: onderweg naar 2022 Afronding, dank en vraag

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #238266
    Mwale-Ann Mhango
    Deelnemer

      Hallo Cathelijne,

      Met een flinke vertraging ben ik dan toch aan het einde gekomen van deze cursus. Ik heb er veel aan gehad om me te kunnen focussen op wat echt belangrijk is, de innerlijke kwaliteiten ipv de vorm (die ik vaak met mijn hoofd/ego bedenk). Op de een of andere manier lukt het mij ook niet om al te  concreet te zijn. Dit jaar heb ik voor het eerst geen vision board gemaakt en misschien komt dat ook wel helemaal niet…

      Het woord dat in de laatste video bij me opkwam was ‘kernfrequentie’. Daar wil ik graag naartoe  (Lemurische kaarten die ik trek geven dat ook aan) en dat houdt automatisch het leven vanuit vreugde, liefde en licht vanuit mijn hart in.

      In de video noemde je ook de Lemurische Zielsheling, die je nog zou gaan plaatsen. Ik heb het gevoel dat dat heel helpend en helend zal zijn. Wanneer kunnen we daar op deze portal toegang, tot krijgen?

      En last but not least, ik heb enorm genoten van het materiaal,  de oefeningen en jouw fijne video’s met de hoge trilling. Bij deze enorm bedankt voor deze prachtige en belangrijke cursus!!

      Liefdevolle lichtgrietjes, Mwale-Ann

       

       

      #238267
      Cathelijne Filippo
      Sleutelbeheerder

        Hoi lieve Mwale-Ann,

        wat fijn dat het je gelukt is de cursus toch af te ronden.

        Als het woord ‘kernfrequentie’ tot je kwam, dan zal mijn nieuwe boek je erg gaan inspireren, want die gaat daarover. Ik hoop dat hij zal verschijnen rond de zomerzonnewende, al is het in deze tijden wat lastig voorspellen wat levertijden worden.

        De Lemurische Zielsheling als sessie heb ik nog niet toegevoegd. Op dit moment ben ik hard bezig met het boek met gelijke titel af te ronden en voor te bereiden op het te koop zetten van ons huis. Ik verwacht dus dat de Lemurische Zielsheling als sessie pas online komt rond mei/juni.

        Veel liefs

        Cathelijne

        #238268
        Mwale-Ann Mhango
        Deelnemer

          Lieve Cathelijne,

          Bedankt voor je snelle reactie, ondanks de drukte.

          Jouw nieuwe boek Lemurische Zielsheling klinkt inderdaad veelbelovend en ik wens je alle succes van de wereld met het schrijven ervan, als ook de verkoop van jullie huis.

          Nog even geduld hebben dus, ook met de sessie… ik wacht het rustig af.

          Liefdevolle lichtgroetjes, Mwale-Ann

           

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.