Afstemmen op de draak.

Welkom Drakenforum Afstemmen op de draak.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #235220

    Mijn naam is Yvonne. Jaren heb ik als juf en als energetisch coach gewerkt. Al heeeel lang stem ik mij af op bomen, planten, stenen, elfjes, dolfijnen, Vorig jaar kwam een aantal maal een draak voorbij. Op de heide vond ik een heksensteen met de vorm van een drakenhoofd. Er zat in zijn mond een tand scheef omdat hij op iets gekauwd had. De steen legde ik neer bij mijn stenen verzameling. Op dat moment voelde ik het wel maar was het nog geen tijd.(althans ,zo zie ik het)
    Op dit moment kwam draak weer voorbij en wel bij mijn verbinding met een Els. Hoe mooi was dit.
    Zo ben ik de cursus gestart.
    Nu net heb ik mij afgestemd op de Agaath Geode draak. Wat een prachtige licht energie. Ik kreeg een warm harte gevoel, tintelende vingers. Draak liet mij vriendelijkheid en standvastigheid voelen. Ik voelde mij beschermd. Er kwam vertrouwen door, vertrouwen door te gaan waar ik mee bezig ben.

    Na deze afstemming heb ik de heksendraaksteen erbij gepakt. Hij mag en wil op mijn altaar wonen.
    Een prachtige beleving.

    #235246
    Cathelijne Filippo
    Sleutelbeheerder

      Lieve Yvonne,

      wat ontzettend mooi om te lezen over jouw ervaringen. Ik vind het altijd zo leuk hoe we vanzelf naar de juiste informatie worden geleid als we openstaan voor tekens en synchroniciteiten!
      Ik ben heel benieuwd hoe je verbinding met de draak bij de Els verder zal verlopen. Mooi hoe je hebt afgestemd op de agaat geode. Deze heeft inderdaad een heel lichte energie. Mooi dat je er ook vriendelijkheid en standvastigheid bij voelt.
      Het is jammer dat het forum niet de functionaliteit heeft om fotos te delen, want ik ben erg benieuwd naar je draken-heksensteen!
      Veel liefs en licht
      Cathelijne

      #236921
      Leonie Vos
      Deelnemer

        Afstemming van de Agaat geode.

        Voelde een liefdevolle knuffel met een kleine duw aan mijn linkerkant, kreeg ook door van er is nog meer, (verkooppunten voor drakenskulls). Zo kwam ik bij mijn blauwe groene draak. Voelde voor mijn kalm aan, moederfiguur, witte draak.

         

        Afstemming rubeliet

        Voelde voor mij aan als een kleine draak, met humor en een tikje brutaal, laat zich minder voelen/horen dan de Agaat, hart en zonnenvlecht, komt stoer over, jeuk linkerkant, heeft grote vleugels, vliegt graag, komt mannelijk over, 9 dimensie en ondeugend.

         

        Afstemming amethist

        Heel erg aanwezig, gaat van zwaar naar licht, daadkracht en heel direct.

        Afstemming septarie ei

        Geborgenheid, grappig, vluchtig in contact, komt donker over, kleine gids.

         

        Dit is wat ik ervaar bij de skulls.

         

         

         

         

         

         

         

         

         

         

         

         

        #236922
        Cathelijne Filippo
        Sleutelbeheerder

          Hoi Leonie,

          wat goed dat je zo actief bent gaan invoelen en afstemmen op de drakenskulls. Ik geef nog even mijn indrukken, wie weet vind je het leuk die nog eens naast de jouwe te leggen. Ik merk vaak dat er overlap is en ook verschil en dat het verschil er dan is omdat die dingen ons iets te zeggen hebben. Bijvoorbeeld als een draak bij jou speels naar voren komt, dan kan het zijn dat jij die energie op dat moment goed kunt gebruiken.

          Ik weet niet of je de witte draak waarnam bij je eigen blauw draak of bij de agaat draak, maar in het laatste geval sluit dat aan bij hoe ik de drakengids erbij waarneem. het is een vrouwelijke, kristallijne en witte draak.

          Mijn gids bij de rubeliet draak is voor mij een draak die is gelinkt aan de violette vlam. Inderdaad met grote vleugels. Ik zie ze meer als die van een feniks, dus gevederd. Het is in mijn beleving meer een vrouwelijke draak, dus is het interessant daarin verschil te zien.

          De amethist draak is weliswaar vrouwelijk, maar krachtig gelinkt aan Merlijn en daar horen de omschrijvingen die je geeft voor mij echt bij. Bij de draak zie ik ook vaak natuurwezens trouwens.

          Bij de septarie zie ik ook een donkere draak en dit een shapeshifter die zich ook als een heel wijze mensachtige gids kan laten zien.

          Leuk om je ervaringen te lezen!

           

        4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.