reactie op de cursus.

Welkom Drakenforum reactie op de cursus.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #235375

    Misschien heb ik de cursus snel gedaan.
    In mijn werk als energetisch kindercoach behandelde ik soms kinderen met het licht van de gouden straal. Daardoor heb ik geleerd om goed te aarden, compassie te hebben, zuiver te zijn.
    Heel veel van de cursus was mij bekend.
    Deze cursus heeft mij nog meer het besef gegeven om zuiver en licht te zijn.
    Door de essences ervaar ik de draken nog meer om mij heen. in de natuur kom ik verdorde takken tegen met de vorm van een draak.
    In de bibliotheek kom ik steeds weer een drakenboek tegen.
    Van mijn dochter kreeg ik draken thee.
    En ik vind het heerlijk om elke dag een draken kaart te trekken. Zo krijg ik weer andere inzichten dan de kaarten die ik had n trok.
    Elke dag begon ik met een ritueel, dankbaar om een dag te mogen beleven. Bij mijn spirituele helpers (dolfijn, eenhoorn, elf en mijn bomen) hoort draak er nu ook bij.
    Dankbaar dat deze cursus op mijn pad kwam.
    Kleurrijke groet, Yvonne

    #235376
    Cathelijne Filippo
    Sleutelbeheerder

      Hallo lieve Yvonne,

      dat heb je snel gedaan! Ik geloof dat ieder zijn eigen tempo heeft en dus ieder tempo uiteindelijk ook goed is. Zeker als je al veel wist van de onderwerpen die aan bod kwamen, dan ga je er natuurlijk sneller doorheen en dat is helemaal ok.

      Fijn dat de cursus je desondanks geïnspireerd heeft en je nog meer het besef heeft gegeven om zuiver en licht te zijn.

      Erg leuk om te lezen hoeveel drakentekens er vervolgens op je pad zijn gekomen.
      Fijn dat je spirituele gidsenteam van helpers zich zo weer verder heeft uitgebreid.

      Veel liefs en Licht,
      Cathelijne

    2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.