Stel je draken skull voor

Welkom Drakenforum Stel je draken skull voor

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #235625
    Cathelijne Filippo
    Sleutelbeheerder

      Zoals jullie kunnen zien zijn er nieuwe draken in de shop. Je vindt ze hier>>>

      Omdat het nu mogelijk is om ook foto’s te plaatsen op het forum, wil ik jullie van harte uitnodigen hier je drakenskulls te laten zien als je dat leuk vindt. Misschien heb je er een mooie ervaring mee die je wilt delen. Of misschien lijkt het je leuk als anderen jouw skull ‘lezen’.

      Ze zijn van harte welkom.

      Liefs

      Cathelijne

      #236920
      Leonie Vos
      Deelnemer

        Hier mijn draken skulls. De blauwe groen goud draak gaat samen met mijn licht werk doen heeft de draak aangegeven. De kleine draak heeft aangegeven mij te begeleid tijdens reading en/kaarten decks.


        <p style=”text-align: left;”></p>

        #236923
        Cathelijne Filippo
        Sleutelbeheerder

          Wat leuk om te zien dat je je draken deelt. Prachtige kleuren die elkaar mooi aanvullen!

          Wat voor materiaal is de linker skull? Ik heb ze in deze vorm vaker gezien als orgoniet skulls, dus ik vermoedt dat deze niet is gecarvd uit edelsteen maar is gegoten?

          Leuk ook dat ze ieder duidelijk een eigen functie hebben bij je Lichtwerk/readings.

          Liefs

          Cathelijne

          #236926
          Leonie Vos
          Deelnemer

            Klopt het is een Orgonite Drakenschedel met edelstenen Seleniet en Amethist, de meeste drakenskulls vindt ik niet echt vriendelijk overkomen. Bij deze ervaar ik dat wel meer en daarbij had ik echt meteen dit is hem. Voor mij voelt ook de seleniet staan voor hemel en de amethist voor aarde.

             

            Liefs Leonie

            #236927
            Cathelijne Filippo
            Sleutelbeheerder

              Bijzonder dat er seleniet en amethist in zit. Dat zou je bij die kleur niet verwachten en maakt het wel tot een heel mooie combi!

              Ik denk dat we altijd naar de juiste skulls worden geleid en daarin hebben we zo allemaal onze eigen voorkeuren. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik aanvankelijk niet ‘had’ met drakenskulls, dus blijkbaar kunnen ze je roepen ook als je ze in eerste instantie esthetisch niet zozeer aanspreken. Dat gezegd hebbend, heb ik zo wel mijn voorkeuren voor type carvings;-)

               

              #236933
              Leonie Vos
              Deelnemer

                Die rode had ik al, die carving heb ik gisteren binnen gekregen. Als ik zo kijk naar de draken, ben ik allerlei soorten draken aan het verzamelen, verhip dat kwam voor in de sessie (beschreven bij topic stel jezelf voor).

                Het allereerste wat ik dacht bij de carving was, wie koopt er nou een draken skull met een groot gat erin en voor die prijs, die is gek. Ha ha ha, stiekem ben ik die gek geworden, ha ha ha.

                En ik ben zo verliefd op de draken skull geworden 🙂

                • Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 10 maanden geleden door Leonie Vos.
                #236934
                Leonie Vos
                Deelnemer

                  #236941
                  Cathelijne Filippo
                  Sleutelbeheerder

                    Hahah…drakengekte!

                    Tja ik hou ontzettend van draken die gemaakt zijn van een geode (of zoals jij dat zegt: een gat haha). Mijn eerste carving was de draak van agaat geode. En die heeft echt enorme activerende power. Ik ben benieuwd hoe jij de jouwe gaat ervaren en vooral hoe die grote diversiteit in draken elkaar aanvult bij je lichtwerk en meditaties. Leuk!

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.