Welkom op het Aartsengelenforum & stel jezelf voor

Welkom Aartsengelenforum Welkom op het Aartsengelenforum & stel jezelf voor

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #4443
    Cathelijne Filippo
    Sleutelbeheerder

      Welkom op het aartsengelenforum. Hier kun je met medecursisten uitwisselen over jouw ervaringen met de aartsengelen en de essences. Je kunt samen oefenen, bijvoorbeeld door elkaar heling te sturen of samen Lichtwerk te doen met de engelen.

      Wees respectvol naar elkaar en elkaars ervaring.

      Als dat goed voelt, stel je dan hier eventjes voor.

      Liefs & licht,

      Cathelijne

      #236811

      Hallo,

      mijn naam is Rinette en ben net begonnen aan de cursus. Voorheen heb ik al een challenge gedaan en de online jaarafsluiting met de energie van lichtwezens en engelen. Graag kom ik in contact met medestudenten om ervaringen uit te wisselen en/of te oefenen.

      Heel graag hoor ik van je/jullie…

      Een liefdevolle engelengroet, Rinette

      #236812
      Cathelijne Filippo
      Sleutelbeheerder

        Hoi Rinette,

        wat leuk dat je jezelf hebt voorgesteld. Er zijn momenteel niet zo heel veel mensen met de engelencursus bezig, maar ik hoop dat er toch binnenkort wat reacties komen. Lieve groetjes,

        Cathelijne

        #236816

        Hallo Cathelijne,

        dank voor je bericht. Inmiddels ben ik al begonnen met de cursus en ik vind het werkelijk heerlijk om te doen! Ook heeft mijn kleindochter Rocío het Engelen doeboek van jouw ontvangen en ze vindt het prachtig….. Dank nog voor het signeren, heel lief!

        Hartelijke groet, Rinette

        #236820
        Cathelijne Filippo
        Sleutelbeheerder

          Hallo Rinette,

          wat leuk dat je al bezig bent en er van geniet! En zo leuk om te horen dat je kleindochter het Engelen Doeboek prachtig vindt. Zo oma zo kleindochter!

          Lieve groetjes,

          Cathelijne

        5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.