Welkom op het eenhoornforum & Stel jezelf voor

Welkom Eenhoornforum Welkom op het eenhoornforum & Stel jezelf voor

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #4440
    Cathelijne Filippo
    Sleutelbeheerder

      Welkom op het eenhoornforum. Hier kun je met je medecursisten uitwisselen over jouw ervaringen met de cursus en natuurlijk met de eenhoorns. Je kunt contact leggen om eenhoornheling uit te wisselen, of bijvoorbeeld om samen Lichtwerk te doen met de eenhoorns.

      Wees positief, opbouwend en respectvol en laat elkaar altijd in de waarde.

      Liefs,
      Cathelijne

      #236889

      Goedenavond,

      ik ben Marja, Reiki healer en bezig met een hbo-opleiding tot psychosociaal counselor. Als kind was ik gek op paarden, magisch vond ik ze. Toch hoefde ik geen pony of paard voor mijzelf, ondanks dat mijn ouders dat steeds opperden. Te magisch, te groots, ik durfde niet, denk ik. Maar een paard bleef magisch en mooi, nooit voelde ik me bedreigd en ik schafte een schrift aan, waarin ik paardenkaarten ging verzamelen.

      Onze vakanties leiden sinds 3 jaar naar Zeeland, een plek aan het water, waar de eenhoorns symbool staan voor het stadje waar we verblijven. Een magische plek waar het beste in ons naar boven komt en waar we verhalen horen en prachtige mensen tegenkomen. Onlangs koos ik een kaartendeck, geen engelen, maar tot mijn verbijstering waren er ook eenhoorn kaarten, en die kocht ik. Vandaag heb ik deze gezegend en me eigen gemaakt. Ik wil nog veel meer leren over deze magische wezens, er mooie dingen mee gaan doen, mensen blij maken, misschien met kinderen werken, maar in de 1e plaats het kind in mijzelf wakker kussen, geruststellen, helen en kunnen sussen.

      Tot zover, mooi deze cursus, ik ben heel benieuwd wat het me brengt!

      Groetjes,

      Marja

      #236892
      Cathelijne Filippo
      Sleutelbeheerder

        Lieve Marja,

        Wat leuk om je zo via het forum een beetje te leren kennen en welkom bij de cursus. De eenhoorns hebben je duidelijk geroepen. Wat heerlijk om er nu meer actief mee aan de slag te gaan.

        Zeker mooi om met kinderen mee te werken, maar zoals je zegt: allereerst voor je innerlijk kind. Veel plezier met de cursus!

        Lieve groetjes,

        Cathelijne

        #236898

        Dank je wel Cathelijne!

      4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.