Welkom!

Tags: ,

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #237340
    Cathelijne Filippo
    Sleutelbeheerder

      Lieve cursisten,

      welkom bij de cursus. Voel je vrij je hier voor te stellen, je vragen te stellen en ervaringen uit te wisselen.

      Behandel alles wat wordt uitgewisseld op het forum vertrouwelijk en heb respect voor elkaars mening.

      Liefs & Licht,

      Cathelijne

      #237418
      Hanneke Beljaars
      Deelnemer

        Wat een fijne activatie was dit. Dank je wel.

        Mooi om te zien hoe je ons ook vraagt om uit de comfortzone te stappen en te kijken wat voor moois dit brengt. Net zoals jij dat met deze opname deed.

         

        veel licht en liefde

        hanneke

         

        #237419
        Cathelijne Filippo
        Sleutelbeheerder

          Mooi om te horen Hanneke!

          Ik ben benieuwd wat het je mag brengen.

          Veel liefs en Licht en een mooie week!

          XXX

          Cathelijne

          #237539
          Marjan Boeree
          Deelnemer

            Ik dank je voor de meditatie op reflectie  over zelfliefde. Als ik me goed voel is alles helemaal in orde.  Maar owee als het wat minder fijn voelt in mij. Dan komen er altijd weer items naar boven waar ik moeite mee heb.  Een reden om juist op deze momenten deze oefening voor mij te herhalen..

            Ook de tekst van Meester Adama is prachtig,  maar ook confronterend.. ik vind het zó moeilijk om helemaal mezelf te zijn en open over alles te praten.  Ik durf zo vaak niet…

             

             

            #237548
            Cathelijne Filippo
            Sleutelbeheerder

              Lieve Marjan,

              wat mooi dat je dit hebt gedeeld, want ook dat is open zijn over wat je voelt en wie je bent. Een mooie oefening.

              Hoe meer het lukt om te zien en te voelen dat je meer bent dan je aardse persoonlijkheid, hoe makkelijker dit zal gaan. Maar we leven nu eenmaal op aarde met alle patronen die we in de loop van ons leven hebben opgedaan. Daarin zit dan ook de uitdaging. Om naar onszelf te kijken en het onderscheid te maken tussen alles wat we hebben aangeleerd en daaronder de ziel die we werkelijk zijn.

              Ik denk dat voor veel mensen geldt dat dit juist moeilijk is wanneer er dingen minder fijn voelen of zijn in ons leven. De uitdaging is dan aanwezig te blijven bij wat zich aandient en er met compassie naar te kijken. Dan wordt het zachter en kunnen we leren dat we dit soort momenten kunnen verdragen…en soms zitten er zelfs verborgen zegeningen in.

              Ik wens je alvast veel zachtheid, compassie, liefde en zegeningen voor 2022!

              Veel liefs

              Cathelijne

               

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.