Welkom op het Drakenforum & stel jezelf voor

Welkom Drakenforum Welkom op het Drakenforum & stel jezelf voor

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
  • Auteur
    Berichten
  • #4441
    Cathelijne Filippo
    Sleutelbeheerder

      Welkom op het drakenforum. Hier kun je met medecursisten uitwisselen over jouw ervaringen met de draken. Je kunt samen oefenen, bijvoorbeeld door elkaars skull te lezen of samen Lichtwerk te doen met de draken.

      Wees respectvol naar elkaar en elkaars ervaring.

      Als je dat fijn vindt, stel je dan hier eventjes voor.

      Liefs & licht,

      Cathelijne

      #235611
      Ria Bartelds
      Deelnemer

        Dag allen,

        Ik ben Ria Bartelds en ik doe de drakencursus omdat ik een mystieke gidstekening heb laten maken en daar kwam een roze draak naar voren en ik ben daardoor geïnteresseerd geraakt in draken.

        Lieve groeten.

        Ria

        #235612
        Cathelijne Filippo
        Sleutelbeheerder

          Hoi Ria,
          van harte welkom. Zo leuk dat je dieper aan de slag gaat met de draken. Ik ben benieuwd hoe het voor je zal zijn.
          Stel gerust je vragen hier op het forum en geniet van de cursus.
          Liefs
          Cathelijne

          #235633
          Ria Bartelds
          Deelnemer

            Dag allen,

            Ik heb de Drakencursus afgerond en voel dat ik tekenen heb van spiritueel ontwaken. Een beetje nieuw maar toch vertrouwd.

            Lieve groeten,

            Ria

            #235635
            Cathelijne Filippo
            Sleutelbeheerder

              Wat mooi Ria. Geweldig dat je de cursus af hebt. Het klinkt als een mooi nieuw begin van verdere ontwikkeling.

               

              Liefs

              Cathelijne

              #236901

              Hallo,

              Mijn naam is Henk en ik weet sinds september/oktober 2020 dat ik een draak bij mij heb. Ik ben op allerlei vlakken bezig mij te verdiepen in spiritualiteit. Omdat mijn grootste gevoel en interesse bij draken ligt ben ik begonnen aan deze cursus.

              Afgelopen donderdag zijn mijn vrouw en ik naar Oegstgeest geweest. Zoals Cathelijne vertelt in deze cursus is er een krachtplek. Ik kan jullie deze plek zeker aanraden. Het ligt in een park met een  kasteel. Op een oude omgevallen boom zijn wij gaan zitten en hebben daar flink energie ontvangen. Mijn vrouw heeft foto’s en filmpjes gemaakt. ‘s Avonds blijkt op het filmpje dat er twee Orbs, lichtwezens of engelen, aanwezig waren bij ons.

              Bijzondere dag geweest.

              Groetjes Henk

               

              #236902
              Cathelijne Filippo
              Sleutelbeheerder

                Hoi Henk,

                wat leuk dat jullie naar Oud-Poelgeest zijn gegaan! Heerlijk dat jullie de energie zo fijn hebben kunnen ontvangen en dit werd bevestigd en bekrachtigd door de orbs op het filmpje! Heerlijk zulke magische momenten. Voel je vrij ook wat foto’s in te voegen op het forum als je dat leuk vindt.

                Lieve groetjes,

                Cathelijne

                #236903

                #236904

                #236905

                Bij deze. Helaas kan ik het filmpje niet downloaden.

                Mvgr Henk

                #236906
                Cathelijne Filippo
                Sleutelbeheerder

                  Hoi Henk,

                  ik zie dat je niet alleen bij Oud Poelgeest bent geweest maar ook bij de Drakenbrug in Rhijngeest. Dat is ook een fijn plekje vind ik!

                  Lieve groetjes,

                  Cathelijne

                  #236907
                  Cathelijne Filippo
                  Sleutelbeheerder

                    Heerlijk met de voetjes op de aarde! Dat heb ik daar nog niet gedaan maar wat een goed idee. Tja filmpjes kunnen inderdaad helaas niet, maar foto’s wel. Erg leuk.

                    Dank je voor het delen!

                    Heb een magische dag!

                    Cathelijne

                    #236916
                    Leonie Vos
                    Deelnemer

                      Hallo draken liefhebbers,

                      Ik ben Leonie en ik heb van jongs af aan al een interesse in de spirituele wereld. Dit was over het algemeen op een laag pitje. Tussendoor werd ik af en toe naar toe getrokken en dan werd het weer stil. Van jongs af aan heb ik ook het gevoel dat ik echt wordt begeleid en dat er wordt gezorgd voor mij.

                      Sinds 2017 werd ik langzaam wakker tijdens een weekend Parijs en het magische Schotland reis. Daarna ging het hard. In 2019 kwam ik terecht bij een soort van medium en die gaf aan dat ik een zwarte draak bij mij heb in mijn team. Door een soort traject werd ik door de draken uit gekozen om het middelpunt van een draken wiel te zijn. Daarbij vond ik een unieke edelsteen uit Schotland wat tijdens de traject mijn draken edelsteen zou zijn. Zo is mijn liefde voor draken ontstaan en tot heden aan het groeien.

                      #236917
                      Cathelijne Filippo
                      Sleutelbeheerder

                        Hallo lieve Leonie,

                        wat leuk dat je je even voorstelt op het forum! Wat mooi dat je zo naar je drakengids bent geleid. Kun je wat meer vertellen over het drakenwiel? Dat vinden anderen vast ook bijzonder om te horen.

                        Geniet van de cursus!

                        Liefs

                        Cathelijne

                        #236919
                        Leonie Vos
                        Deelnemer

                          Hè Cathelijne,

                          Hier een antwoord op je vraag. Eerst een correctie in mijn verhaal. De sessie werd gegeven op 27 mei 2020.

                          Medium vertelt mij als eerst dat een blauwe groene goud kleurige draak gaat samenwerken met mij. Dan komt er een licht straal van beneden en vult mij chakra’s tot in mijn hart chakra. Dan komt er een licht straal van boven door de andere chakra’s tot in mijn hart. Die multidimensionale explodeert en straalt blauwe, goud licht uit. Daarbij wordt er eerst een halve cirkel voor mij gemaakt. Van allerlei verschillende rassen draken. Met verschillende kleuren, kennis, vormen, eigenschappen. Die stralen van uit hun hart ook licht uit naar mij hart, met codes, kennis, informatie. Er komen meer draken en die sluiten de cirkel en doen het zelfde als de andere draken. Medium vroeg zich af waarom die datum en is er een bepaalde maan stand op deze datum.

                          Dit is een stukje van een uur sessie. Ik wil je bedanken dat je de vraag heb gesteld. Anders was mogelijk dat ik pas veel later de sessie of nooit meer zou terug kijken.

                          Want voordat ik de sessie heb terug gekeken, heb ik een drakenskull gekocht blauwe groen met goud. Daarbij heb ik de draken cursus essences en kaarten binnen gekregen op 27 mei 2021, dag ervoor was er een super volle bloedmaan en verduistering. Bijzonder hoe het universum werkt. 🙂

                           

                        15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.