Welkom op het Drakenforum & stel jezelf voor

Welkom Drakenforum Welkom op het Drakenforum & stel jezelf voor

4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
  • Auteur
    Berichten
  • #236924
    Cathelijne Filippo
    Sleutelbeheerder

      Wat leuk hoe dat allemaal samenvalt he?! Ik hou zo van die synchroniciteiten. Het was inderdaad net na de supermaan. Geweldig ook hoe je een zo passende draak hebt gevonden bij wat er via het medium doorkwam. Ik heb hem net gezien in je andere bericht.

      Heb je nog kunnen achterhalen wat er kosmisch gezien was een jaar geleden? Ik heb even in mijn oude Happinez agenda gekeken maar het was toen geen volle of nieuwe maan. Kan natuurlijk dat het een andere planetaire stand was die specifiek voor jouw horoscoop betekenis had. Of niet…maar het kunnen leuke dingen zijn om na te gaan voor jezelf.

      Ik vond het een prachtig beeld die zij doorkreeg in de sessie. Het is ook echt een beeld waar je zelf mee verder kunt werken in meditatie.

      Geniet van de zon en drakenkracht vandaag!

      #236931
      Leonie Vos
      Deelnemer

        Ik heb het nog opgezocht de datum van vorig jaar. Het enigste wat ik kan vinden is dat die maand volle super maan in schorpioen staat en ik ben schorpioen. Nu ik terug kijk, was het niet die datum in 2020, maar ik 2021, want ik ben op 26 mei dit jaar al met de online drakencursus begonnen en op 27 mei kwam de rest binnen. Voor mij was het echte begin toen alles binnen was gekomen. Het zou kunnen en we zullen het nooit echt zeker weten 🙂

        Vandaag bij oude poelgeest geweest mooi daar. Eerst langs de put gelopen (die stond in de schaduw toen ik langs liep). Daarna naar de achterkant van het kasteel gelopen, licht werk gedaan, samen met mijn blauw groene gouden draak. Toen even gekeken bij het kapelletje, langs het kleine vijver, weer naar de put en toen stond de put in de volle zon 🙂

         

         

        #236932
        Leonie Vos
        Deelnemer

          #236940
          Cathelijne Filippo
          Sleutelbeheerder

            wat leuk! Ik was er een dagje eerder en zat op die boomstronk lekker een tijdje te kletsen met een andere Lichtwerkster. Fijn dat je bent geweest en Lichtwerk hebt gedaan!

             

          4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.